پاتک جلالی به رکورد جذاب برانکو!

پیکان در صورتیکه موفق شود این هفته پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی خود با شکست روبرو کند به تنها تیمی تبدیل خواهد شد که در دوران امپراطوری برانکو توانسته پرسپولیس را دبل کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در اواخر لیگ چهاردهم در حالی که یکی از بحرانی ترین دوره های خود را پشت سر می گذاشت با برانکو اوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان برای هدایت این تیم به توافق رسید؛ آن ها در چند بازی آخر خود در لیگ چهاردهم متحمل شکست برابر تیم های سپاهان و گسترش فولاد شدند. در لیگ پانزدهم نیز آن ها متحمل پنج شکست و به ترتیب برابر تیم های استقلال خوزستان، سپاهان، ذوب آهن، سایپا و نفت تهران شدند.

در لیگ شانزدهم که با قهرمانی سرخپوشان به پایان رسید هم چهار شکست در کارنامه برانکو و شاگردانش دیده می شود که به ترتیب برابر تیم های ذوب آهن، استقلال، صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان ثبت شده است؛ در لیگ هفدهم نیز که تا پایان هفته بیستم پرسپولیس مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و تنها شکست آن ها مربوط به نیم فصل نخست برابر پیکان رقم خورده است، رقیبی که این هفته در شهر قدس میزبان پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس با برانکو تا کنون متحمل دوازده شکست شده است اما جالب ترین نکته در مورد این تیم اینجاست که هیچ تیمی تا کنون موفق دبل کردن پرسپولیس نشده است و تنهای سپاهان در دو بازی متوالی موفق به کسب پیروزی برابر آن ها شده که آن هم مربوط به بازی برگشت لیگ چهاردهم و بازی رفت لیگ پانزدهم است که با توجه به اینکه مربوط به دو فصل مجزا است دبل محسوب نمی شود.

با توجه به تنها شکست پرسپولیس در دور رفت برابر شاگردان مجید جلالی پیکان تنها تیمی است که می تواند این رکورد خارق العاده را از پرسپولیس بگیرد و در صورتیکه در بازی روز جمعه موفق شوند پرسپولیس را با شکست بدرقه کنند به تنها تیمی تبدیل خواهند شد که در دوران امپراطوری برانکو موفق به دبل کردن پرسپولیس شده اند، موضوعی که می تواند برای مجید جلالی منتقد قدیمی برانکو مایه فخر فراوانی باشد.

606

کد خبر: 900481

وب گردی

وب گردی