وجود اسلام به برکت خون شهدای کربلاست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن وجود اسلام را به برکت خون شهدای کربلا دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت الاسلام محمدابراهیم سراج در جشن میلاد حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار به همت هیات محبان اهل بیت(ع) در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور استادان کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد افزون بر بزرگداشت مقام حضرت زینب(ع) به تشریح تاثیر کار پرستاران در سلامت جسمانی و روانی جامعه پرداخت.

سراج گفت: وجود اسلام به برکت خون شهدای کربلاست و اگر یاد و نامی از شهیدان کربلا به جا مانده به دلیل رسالت بزرگ پیام رسانی و به تعبیر امروزی به دلیل کار فرهنگی بود که حضرت زینب (س) آن هم در آن شرایط بسیار سخت انجام داد.

وی ادامه داد: ما نیز در شرایط حاضر باید رسالت زمینی خود را به درستی به انجام برسانیم تا آیندگان نیز از آثار این کار برخوردار شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رودهن با اشاره به علت نام­گذاری این روز به نام پرستار گفت: حضرت زینب (ع) پرستار امام عصر خویش حضرت زین العابدین(ع) بود و علاوه بر آن به یاری مصیبت زدگان دشت کربلا شتافت و به همین خاطر است که ما ولادت با سعادت این بزرگ بانوی اسلام را روز پرستار ­می ­نامیم.

در پایان این مراسم به قید قرعه به سه نفر از افراد شرکت کننده در مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد.

204

کد خبر: 900543

وب گردی

وب گردی