کونته: چلسی توانایی رقابت با بودجه تیم های منچستری را ندارد

سرمربی ایتالیایی چلسی اذعان کرده این تیم توان رقابت با قدرت مالی تیم های منچستری را ندارد. 

به گزارش ایسکانیوز، آنتونیو کونته که در ماه های اخیر بارها از سیاست نقل و انتقالاتی چلسی ابراز نارضایتی کرده در جدیدترین اظهاراتش در واکنش به انتقال الکسیس سانچز به منچستریونایتد عنوان کرده چلسی توان رقابت با دو تیم شهر منچستر از نظر مسائل مالی را ندارد.

کونته به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

من در کورس جذب سانچز نبودیم چون توان پرداخت دستمزد درخواستی او را نداشتیم. دو تیم منچستری در صدر قرار دارند و در این جایگاه هم باقی می مانند. دیگر تیم ها باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگند. اتفاقی که در چلسی حدود ۱۰ سال پیش رخ داد کاملا با شرایط الان فرق داشت. الان ما باید تلاش کنیم و بجنگیم. فصل پیش در فصل نقل و انتقالات ۵۰ میلیون پوند سود کردیم و در نهایت قهرمان هم شدیم. قبلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. هیچ کس راجع به این موضوع صحبت نمی کند.

منچستریونایتد و منچسترسیتی خودشان را تقویت کردند و ما باید با تلاش و کوشش فاصله را کم کنیم. مسئله فقط فاصله این تیم ها با دیگر تیم های انگلیسی نیست. این دو تیم می توانند برای دیگر تیم های دنیا هم خطرناک شوند. این دو تیم الان خیلی قوی هستند و باز به تقویت خود ادامه خواهند داد. تنها یک یا دو باشگاه دیگر در دنیا می توانند چنین دستمزدهایی بدهند.

اگر می خواهید بازیکنی مثل نیمار را بخرید باید سالی ۲۵ میلیون یورو به او بدهید. وضعیت بازار اینگونه است. مسیِ، رونالدو، نیمار و حالا سانچز چنین دستمزدهایی می گیرند. برای جذب بهترین بازیکنان باید خرج کنید و بنظر من اگر بازیکنی دستمزد بالایی می گیرد به این دلیل است که در پست خودش بهترین محسوب می شود.

606

کد خبر: 900547

وب گردی

وب گردی