ارسال بیش از 200 اثر ادبی  به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری / مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف خراسان شمالی از ارسال بیش از 200 اثر از 18 استان کشور به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری خراسان شمالی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه است. 

به گزارش ایسکانیوزحجت‌الاسلام صفری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف خراسان شمالی درباره ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری خراسان شمالی اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه این جشنواره از ۱۸ استان کشور ارسال شده است.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با موضوع متن ادبی را تا ۱۵ بهمن ماه اعلام کرد و گفت: نتایج و آثار برتر نیز ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف خراسان شمالی افزود: 65 اثر شعر، ۴۰ اثر داستان کوتاه، ۳۵ اثر داستانک، ۲۵ اثر خاطره و ۲۸ اثر متن ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

صفری با اشاره به اینکه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در محورهای وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه های علمیه برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکیjashnvarevaghf@yahoo.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: این جشنواره ششم اسفند ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه بجنورد با حضور مسئولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن‌های ادبی و علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار می‌شود.

705

کد خبر: 900597

وب گردی

وب گردی