واثقی امیری  در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقا شد

دکترمنصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه در حکمی، دکتر جواد واثقی امیری را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقا کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر واثقی امیری آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابقاء می‌شوید.

وزیر علوم، در بخشی دیگر از این حکم انتصاب آورده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

دکتر غلامی در این حکم تاکید کرده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

202

کد خبر: 900633

وب گردی

وب گردی