واعظی درگذشت قائم مقام وزارت ارتباطات در امور بین الملل را تسلیت گفت

رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی درگذشت مهدی محتشمی از دیپلمات های برجسته کشورمان و قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی در پیام تسلیتی اعلام کرد: درگذشت برادر گرامی و همراه صمیمی، مرحوم مهندس مهدی محتشمی از دیپلمات های برجسته کشورمان، موجب تاثر فراوان شد.

پیام واعظی حاکی است:'این مدیر توانمند و دلسوز با تلاش صادقانه و رفتار متعهدانه، طی دهه های متمادی و در ماموریت های مختلف منشاء خدمات ارزشمندی به ایران اسلامی شد و در آخرین مسوولیت نیز، آثار ماندگاری در سمت قائم مقام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل به یادگار گذاشت.'

واعظی در پایان پیام خود آورده است: 'اینجانب فقدان این خادم صادق ملت را به مجموعه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارم.'

مهدی محتشمی در کارنامه کاری خود دو دوره سفارت در کشور های اتریش و یونان و مدیر کلی آمریکای وزارت امور خارجه را ثبت کرده بود. وی هم اکنون قائم‌ مقام وزیر ارتباطات در امور بین الملل بود.

301

کد خبر: 900752

وب گردی

وب گردی