دایی: سرتر از پدیده بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش برتر از پدیده بوده و با شایستگی به پیروزی رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز ، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: در این بازی از حریف‌مان سرتر بودیم و به هیچ عنوان به آنها فرصت گلزنی ندادیم. این برد را به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم، چرا که آنها دو هفته سخت زیر فشار بودند و خدا را شکر که سیر صعودی پیدا کرده‌ایم. این دو برد برای ما خیلی روحیه‌بخش بود و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی سایپا یادآور شد: شما اگر بازی را دیده باشید در نیمه اول خوب عمل نکردیم، اما اجازه ندادیم حریف به دروازه‌مان نزدیک شود. در نیمه دوم هم بازی برتری را نسبت به حریف ارائه کردیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم. خدا را بار دیگر شکر می‌کنم که توانستیم این برد با ارزش را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از تیم پدیده داشتم، خاطر نشان کرد: ما روی نقاط ضعف و قوت پدیده کار کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها را چطور کنترل کرده و به گل برسیم. در پایان هم به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

دایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت‌نشینی آرمان رمضانی به خاطر شرایط بد زمین دستگردی بود یا خیر، گفت: رمضانی یکی از خریدهای ما در نیم‌فصل بود، اما شما نگاه کنید ما در بازی قبل هم مقابل تراکتورسازی در زمینی به مراتب بدتر از این زمین به میدان رفتیم، اما آرمان بازی خوبی ارائه کرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: رمضانی بازیکن خوب و بااستعدادی است و با قدرت حفظ توپ بالا، با آرامش و انگیزه بازی می‌کند، اما نیمکت‌نشینی او در دیدار امروز به هیچ عنوان ربطی به کیفیت زمین مسابقه نداشت. رمضانی بازیکن بااستعدادی است که مطمئنم که در تیم ما جا خواهد افتاد و گل‌های خوبی برای سایپا خواهد زد.

602

کد خبر: 900857

وب گردی

وب گردی