توهین مقام عربستانی  به یک وزیر کویتی

کویت نسبت به اهانت یک مقام عربستانی به وزیر این کشور در حاشیه مراسم استقلال هند در سفارت این کشور در کویت، ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا)، خالد الجارالله، معاون وزیر امورخارجه کویت در حاشیه مراسم استقلال هند در سفارت این کشور در کویت گفت: در نشستی که با عبدالعزیز الفایز، سفیر عربستان در کویت داشتم نسبت به اهانتی که به خالد الروضان، وزیر تجارت، صنایع و امور جوانان کویت شده با او گفت و گو شد.

وی در ادامه افزود: نسبت به اهانت به خالد الروضان که مورد اعتماد کامل و قابل تقدیر برای همه است ابراز تاسف کردیم، ما ناخرسندی خود را از این اهانت که به روابط برادرانه و صمیمی میان دو کشور آسیب می‌زند، اعلام کردیم.
ترکی آل الشیخ، از مسئولان دیوان پادشاهی عربستان چندی پیش در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: خالد الروضان وزیر تجارت، صنایع وامور جوانان کویت را به دلیل قدردانی از امیر قطر "مزدور" خوانده بود. الروضان در جریان سفر یک هیات کویتی به قطر از تلاش‌های امیر این کشور در رفع ممنوعیت ورزش کویت که از سوی نهادهای ورزشی آسیایی و بین المللی اعمال شده بود، قدردانی کرده بود.
عربستان، امارات، بحرین و مصر از پنجم ژوئن / 15 خرداد روابط دیپلماتیک خود با دوحه را به اتهام حمایت مالی قطر از تروریسم قطع کردند.

کد خبر: 900872

وب گردی

وب گردی