بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته‌ی نخست بهمن ماه/ بی ثباتی قیمت در بازار ارز + جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار همراه با دیگر ارزها روند صعودی در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ 4 هزار و 518 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد اما نرخ این ارز از روز یک شنبه روند صعودی را در پیش گرفت و با قیمت 4 هزار و 598 تومان معامله شد، قیمت دلار در روز دوشنبه عقب نشینی کرد و با 5 تومان کاهش در نهایت به قیمت 4 هزار و 593 تومان رسید،قیمت این ارز روز سه شنبه مجددا با افزایش همراه شد و وارد کانال 4 هزار و 600 تومان شد و با 17 تومان افزایش با نرخ 4 هزار و 610 تومان مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی‌ست افزایش قیمت دلار در روز چهارشنبه متوقف شد و با 44 تومان کاهش به قیمت 4 هزار و 566 تومان رسید، ادامه کاهش نرخ این ارز در آخرین روز هفته ادامه دار بود و با 20 تومان کاهش به قیمت 4 هزار و 546 تومان رسید و به معاملات خود پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته 5 هزار و 605 تومان بود در حالی که روز یک شنبه با روند افزایشی همراه شد و به قیمت 5 هزار 775 تومان رسید، روند افزایشی این ارز در روز دوشنبه ادامه دار بود و با نرخ 5 هزار و 835 تومان به بالاترین نرخ معاملات در هفته رسید اما از روز سه شنبه تا پایان هفته روند صعودی را در پیش گرفت تا اینکه در روز پنج شنبه با قیمت 5 هزار و 725 تومان به معاملات پایان داد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت 1 هزار و 239 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت 1 هزار و 285 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته 6 هزار و 173 تومان بود، این ارز از روز یک شنبه روند افزایشی را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ 6 هزار و 700 تومان داد و ستد شد.


* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

کد خبر: 900892

وب گردی

وب گردی