با گذشت  ۱۱ ماه هنوز منابع مالی مسکن مهر از بودجه ۹۶پرداخت نشده است

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که منابع مالی بودجه ۹۶ پروژه های مسکن مهر هنوز تامین نشده است از نمایندگان مجلس درخواست کرد به موضوع تاخیر ۱۱ماهه تامین منابع مالی بودجه ۹۶ این طرح وارد شوند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس اظهار کرد: یکی از پروژه های مسکن مهر فاز 8 که تا مدتی قبل روند عملیاتی بسیار کندی داشت اکنون ساخت واحدها به سرعت در حال تکمیل است.

غفوری با تاکید بر این‌که خوشبختانه فعالیت در بخش پیمانکاری مسکن مهر ( ساخت و ساز) بسیار خوب پیش می‌رود و مشکلی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: مشکل اصلی در بخش آماده‌سازی و اجرای دیوارهای حائل است. این پروژه تا مدتی قبل روند بسیار کُندی داشت اما حالا می‌توانیم این نوید را به متقاضیان بدهیم که همزمان با دهه فجر بخشی از آن را افتتاح کنیم.

او با بیان "متاسفانه همچنان در بخش محوطه‌سازی مشکلات بزرگی داریم" افزود: حدود 11 ماه از سال 96 گذشته است اما هنوز منابع مالی که در بودجه سال 96 نیز لحاظ شده به مسکن مهر پردیس تعلق نگرفته است.

غفوری ادامه داد: از نمایندگان استان تهران در مجلس، مسئولان وزارت و به خصوص سازمان برنامه و بودجه عاجزانه تقاضا داریم نگاه بیشتر و دقیق تر به این قضیه داشته و کمک حال ما باشند تا بتوانیم زودتر واحدها را در اختیار مردم عزیز قرار داریم.

او تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد تا تسریع در اجرای کار داشته باشیم و زودتر واحدها را به مردم تحویل هیم. اگر مبالغی برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی نرسد شاید نتوانیم آن‌طور که باید، در این کار پیشرفت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به بتن ریزی دیوار حائل فاز 9 قدیم پردیس گفت: نمی‌توانیم از آورده مردم هزینه کنیم و باید از منابع دولتی هزینه کنیم. این منابع شامل یارانه‌های مسکن مهر یا اوراق خزانه اسلامی است.

غفوری اظهار کرد: امیدواریم حالا که در انتهای سال هستیم و شرایط آب و هوایی بسیار مناسب انجام سریع عملیات اجرای است، سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر اعتبارات در نظر گرفته شده در بودجه سال 96 را برای این مهم به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کنند تا مبالغی را برای کارهای روبنایی و زیربنایی به پیمانکاران تزریق شده شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در اجرای این طرح‌ها باشیم.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 901042

وب گردی

وب گردی