مونسان دستور رسیدگی به مشکلات بوم‌گردی‌ها را صادر کرد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دستور پیگیری مشکلات بوم‌گردی‌ها را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، پس از بازدید از نمایشگاه گردشگری و سالنی که به بوم‌گردی‌ها اختصاص داشت، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و کارشناسانی را مامور پیگیری موارد مطرح‌شده کرد.

صاحبان بوم‌گردی‌ها در دیدار با رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، رسیدگی به موضوع تصویب اساسنامه انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی را خواستار شدند که در آخرین روز از نمایشگاه گردشگری تهران همزمان با اجتماع اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این محل، کارشناسان امور استان‌های این سازمان، ماموریت پیدا کردند که مشکلات آنها را دریافت و پیگیری کنند، به‌زعم فعالان بوم‌گردی این نوع برخورد و توجه از سوی رئیس یک سازمان مسبوق به سابقه نبوده است.

هیئت موسس انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی یک سال پیش تشکیل شد که برای تصویب اساسنامه آن به تأیید و امضای رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیاز است.

این اقامتگاه‌ها از دو سال پیش با موانعی از سوی اداره اماکن روبرو شده‌اند که معتقدند راه‌اندازی انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی به رفع مشکلاتی از این دست کمک خواهد کرد.

فارس

700

کد خبر: 901167

وب گردی

وب گردی