همکاری استانداری همدان با دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون خوب بوده است

استاندار همدان با بیان این که همکاری استانداری همدان با دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون خوب بوده است، گفت: از جمله همکاری هایی که استانداری همدان با دانشگاه آزاد اسلامی در این استان داشته حل مشکلات عمرانی بوده که استانداری بسیار کمک کرده است.

محمدناصر نیکبخت در رابطه با تاثیر حضور استانداران در هیات امنای دانشگاه ها در توسعه علمی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: به دلیل آن که استانداران نماینده عالی دولت در استان ها هستند با تمام دانشگاه ها از جمله دانشگاه های دولتی و آزاد در حال همکاری هستند.

وی با بیان این که استانداران همچنین عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هستند، ادامه داد: حضور استانداران در دانشگاه آزاد تاثیر بسزایی دارد زیرا استانداران به منظور حل مشکلات این دانشگاه ها به آنها کمک می کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: دانشگاه ها با مشکلات بسیاری از جمله مشکلات اجتماعی، عمرانی و اقتصادی روبرو هستند که با حضور استانداران در هیات امنای دانشگاه ها می توانند مشکلات خود را با کمک آنها حل کنند.

نیکبخت با بیان این که همکاری استانداری همدان با دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون خوب بوده است، گفت: از جمله همکاری هایی که استانداری همدان با دانشگاه آزاد اسلامی در این استان داشته حل مشکلات عمرانی این دانشگاه در استان بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیأت های امنای استانی با صدور احکامی جداگانه، دوشنبه 25 دی ماه استانداران کشور را به عنوان اعضای هیأت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بر همین اساس دکتر صالح اسکندری سرپرست اداره کل امور رسانه‌های دانشگاه درباره انتصاب ائمه جمعه استان‌ها در هیات امناهای استانی گفت: بر اساس مصوبه 721 دوم آبان‌ماه سال 91 شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره هیئت‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ائمه جمعه استان‌ها و استانداران عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

901/900

کد خبر: 901294

وب گردی

وب گردی