پورموسوی : اگر ببازیم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد/ بیت‌سعید باید هفته پنجم از استقلال جدا می‌شد/ پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم حسن بیت‌سعید باید هفته پنجم از استقلال جدا می‌شد اما به هر حال توانست در همین چند هفته هم به دوران اوجش برگردد.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد 15 هفته شکست‌ناپذیری تیمش در لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌های ما به خودباوری رسیده‌اند اما باید تأکید کنم ما به هیچ عنوان به دنبال رکورد نیستیم و فقط می‌خواهیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم. قبل از هر بازی به بازیکنانم می‌گویم به رکورد فکر نکنید چون ببازیم هم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. البته در همین مدت در برخی از بازی‌ها مساوی کردیم که بدتر از باخت بود. به طور مثال تساوی خانگی مقابل سیاه‌جامگان، فرقی با شکست ندارد.

وی با اشاره به پیروزی خارج از خانه مقابل سپاهان گفت: بازی مقابل تیم‌هایی که کادر فنی خود را تغییر داده‌اند بسیار سخت است چون در هفته گذشته مسئولان باشگاه سپاهان سعی کردند روحیه را به بازیکنان تزریق کنند اما من می‌دانستم هر چه از زمان بازی بگذرد، شرایط به نفع ما رقم خواهد خورد. عملکرد انتحاری سپاهانی‌ها باعث شد تمرکزشان را از دست بدهند. ما هم در زمان مناسبی گل زدیم و خدا را شکر به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص درخشش حسن بیت‌سعید پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصلی ناموفق در استقلال تصریح کرد: چند عامل مختلف در این موضوع تأثیر داشت. «حسن» در ابتدای فصل با پیشنهاد تیم بزرگ استقلال مواجه شد اما در زمانی به این تیم پیوست که آبی‌پوشان با مشکلات زیادی درگیر بودند و ترکش‌های این بحران روی بیت‌سعید هم اثر منفی گذاشت. به نظرم «حسن» باید هفته پنجم از استقلال جدا می‌شد اما به هر حال توانست در همین چند هفته هم به دوران اوجش برگردد.

پورموسوی خاطرنشان کرد: «حسن» بازیکنی قدرتمند است و با کمک خانواده‌اش و همچنین استقبال خوب هم‌تیمی‌هایش در فولاد خیلی زود در تیم جا افتاد. من هم از او شناخت کافی داشتم و او هم وقتی دید بازیکنان فولاد برایش تونل افتخار باز کردند، خیلی سریع از نظر روحی و روانی با تیم هماهنگ شد.

وی در پایان، در پاسخ به این سؤال که با توجه به فاصله 12 امتیازی با پرسپولیس، شانس قهرمانی برای فولاد قائل است یا خیر، تأکید کرد: آدم به امید زنده است. رسیدن به پرسپولیس با این اختلاف خیلی سخت است چون برای کاهش اختلاف علاوه بر پیروزی‌های متوالی ما، پرسپولیس هم باید مدام ببازد که امری دور از ذهن است چون پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست.

604

کد خبر: 901306

وب گردی

وب گردی