فراخوان پنجمین جام موسیقی ایران منتشر شد

پنجمین دوره مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران تحت عنوان پنجمین جام موسیقی ایران در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، پنجمین دوره مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران همچون دوره چهارم این مسابقات که در شهر اصفهان برگزار شد، جوایز ویژه ای برای تیم های اول تا سوم در بخش گروهی و خوانندگان اول و دوم در بخش فردی در نظر گرفته شده است.

پدرام بهاآبادی، بنیانگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران اعلام کرد: این دوره از مسابقات آغاز پروژه دیگری در مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران است که در فروردین 1397 از آن رونمایی می کنیم. پنجمین جام موسیقی ایران را مثل دوره های قبل با شرکت 8 تیم از تمامی سبک های موسیقی و 6 خواننده تنها در سبک پاپ و تلفیقی ایرانی برگزار می کنیم. در بخش جنبی مسابقات نیز به صورت آزمایشی بخش فیلم و عکس موبایلی با موضوع کنسرت موسیقی را طراحی کرده ایم که انشاالله در دوره ششم آئین نامه ویژه ای برای آن در نظر خواهیم گرفت.

بهاآبادی یادآور شد: احساس می کنیم روز به روز جوانان را به فضای موسیقی در کشور امیدوار می کنیم و پیام هایی از تقاضای برگزاری این مسابقات در شهرهای مختلف ایران داریم. از روز اول هم سیاست مان بر برگزاری در همه شهرهای ایران بوده است و به امید خدا حتما این موضوع را عملی خواهیم کرد.

مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران از مذاکرات انجام شده با هیأن مدیره حوزه هنری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در صورت توافق بر سر مفاد تفاهم نامه دیگر مشکلی در برگزاری این مسابقات در شهرهای مختلف ایران نخواهیم داشت و به سرعت شهرهای مختلف ایران را پوشش خواهیم داد.

پنجمین جام موسیقی ایران در دو بخش اصلی گروهی و فردی و بخش جنبی فیلم و عکس موبایلی از اسفندماه 1396 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. جوایز این مسابقات در بخش گروهی(تیمی): به ترتیب برای تیم اول، دوم و سوم مبلغ سی میلیون، بیست میلیون و ده میلیون ریال به همراه جایزه ویژه کمک هزینه ضبط و انتشار آلبوم برای دو تیم اول و دوم و انتشار سه تک آهنگ برای تیم سوم می باشد. در بخش فردی نیز به خواننده اول مبلغ ده میلیون ریال و خواننده دوم مبلغ پنج میلیون ریال پرداخت خواهد شد. علاوه بر این تمامی راه یافتگان به بخش مسابقات از پشتیبانی و مشاوره رایگان مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران به مدت دو سال بهره مند خواهند شد. در بخش عکس و فیلم موبایلی برندگان ضمن اضافه شدن به باشگاه عکس و فیلم جام موسیقی ایران، در بخش فیلم مبلغ چهار میلیون، سه میلیون و دو میلیون ریال به نفرات اول تا سوم و در بخش عکس مبلغ سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال به ترتیب به نفرات اول تا سوم تعلق خواهد گرفت.

پدرام بهاآبادی، تهیه کننده پنجمین جام موسیقی ایران بیان کرد: این برای اولین بار است که در طول یک سال دو دوره برگزار می کنیم. مفاد اساسنامه به برگزاری مسابقات به صورت فصلی است و تا امروز به دلیل مشکلات همیشگی در حوزه موسیقی به چنین امری دست نیافتیم. اما این باعث خوشحالی همه‌ی ما در مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران Iran Music Talent است که آزمون و خطای این طرح به اتمام رسیده است و با قدرت به اجرا در سراسر ایران فکر می کنیم.

علاقمندان به شرکت در پنجمین جام موسیقی ایران می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران به آدرس www.iranmusictalent.ir در این مسابقات ثبت نام کنند.

همچنین آخرین اخبار از این مسابقات از طریق وبسایت، اینستاگرام iranmusictalent و کانال تلگرام imtcup اعلام خواهد شد.

مدیر رسانه ای پنجمین جام موسیقی ایران تاریخ اولین کنفرانس خبری پنجمین جام موسیقی ایران را بین تاریخ های 27 بهمن تا 3 اسفند 1396 در مکان پردیس سینمایی ملت اعلام کرد. این نشست خبری در جهت معرفی شرکت کنندگان نهایی در پنجمین جام موسیقی ایران و رونمایی از دومین پوستر جام با حضور داوران می باشد. همچنین هشتگ پنجمین جام موسیقی ایران #جام۵موسیقی جهت پوشش بهتر این جام معرفی شده است.

پوستر فراخوان پنجمین جام موسیقی ایران در دو کیفیت به پیوست ارسال شده است.

503

کد خبر: 901379

وب گردی

وب گردی