بازدیدسرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان از روند خدمت رسانی به مردم کوهبنان

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان، با بیان این که تاکنون 106 کانکس در میان مردم زلزله زده کوهبنان توزیع شده است، گفت: 60 کانکس دیگر نیز در فرآیند توزیع است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آیت اللهی موسوی پس از بازدید از روند خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان کوهبنان، در جلسه ستاد بازسازی این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از روند خدمت رسانی به مردم زلزله زده، افزود: کلیه مردم زلزله زده شهرستان کوهبنان، اسکان موقت (کانکس و چادر) دریافت کرده اند اما هدف اصلی ما این است که هرچه سریعتر روند بازسازی شهر آغاز شود تا قبل از شروع فصل سرمای سال آینده، بازسازی اتمام پیدا کرده باشد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان کوهبنان باید با اعتماد به مسئولین در این روند بازسازی همکاری کنند تا سریعتر گام های موثری در این زمینه برداریم.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان در این جلسه طی مصوبه ای بیان کرد: در شهر کوهبنان شاهد هستیم که خانه برخی از افرادی که مستاجر هستند، خراب شده و صاحب خانه قصد آوار برداری را دارد و از آنجا که اسکان همه مردم برای ما اهمیت دارد، مصوب شد خانه های مسکن مهر فاقد متقاضی در اختیار مستاجرین قرار گیرد.


آیت اللهی موسوی در ادامه از روسای بانک صادرات خواست در روند اعطای تسهیلات به متقاضیان، همکاری بیشتری بعمل آورند تا از مشکلات بحران کم شود.

محمد باژیان مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز ضمن تاکید بر اطلاع رسانی صحیح از خدمات انجام شده در مناطق زلزله زده، گفت: نباید با سیاه نمایی، خدمات مسئولین در این مناطق زیر سوال رود زیرا همه ما از ساعات اولیه زلزله در این مناطق حضور داشتیم و از کمبود ها کاملا آگاه هستیم و از بار مشکلات مردم روز به روز کاسته شده امامتاسفانه برخی از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی جنبه منفی را در نظر گرفته اند و خدمات مسئولین را پوشش نداده اند.

900

کد خبر: 901402

وب گردی

وب گردی