کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  معرفی  شدند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های بزرگداشت 40 سالگی انقلاب از بهمن ماه امسال آغاز می‌شوند و تا دهه فجر و 22 بهمن سال 97 ادامه خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز ، نخستین نشست اعضای هیأت امنا و ادوار کمیسیون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در معاونت امور استانهای صداوسیما برگزار شد.

علی دارابی، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، محمد حسن تبرائیان، مجید رجبی معمار، سردار محمدرضا موحدی، پرویز کرمی، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، سید احمد حسینی، سردار علیرضا افشار، عباس فاطمی، حاجی سفیدی و مجید ملکی‌ تبار و نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اعضای حاضر در این نشست بودند.

معرفی اعضای کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

در این جلسه نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اعضای شورای راهبردی و شورای هماهنگی و اجرایی و نیز کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب به زودی معرفی خواهند شد و جلسات آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های بزرگداشت 40 سالگی انقلاب از بهمن ماه امسال آغاز می‌شوند و تا دهه فجر و 22 بهمن سال 97 ادامه خواهند داشت.

انقلاب اسلامی ملت ایران را به عنوان الگویی برای همه مظلومان و دادخواهان جهان تبدیل کرد

علی دارابی رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی نیز با اشاره به گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این رویداد بزرگ که دارای ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مختلفی است توانست ملت ایران را به عنوان الگویی برای همه مظلومان و دادخواهان جهان تبدیل کرده و جنبه عملی به تئوری ولایت فقیه بدهد، شیوه‌ای از حکومت برآمده از دستورات دین مبین اسلام به رهبری روحانیت و مرجعیت شیعه، امام خمینی(ره) که در دوران زعامت و ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به بلوغ و بالندگی رسیده است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به وظایف صدا و سیما ادامه داد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز انقلاب اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد؛ از یک سو باید به تحلیل و چرایی و زمینه‌های پیدایش انقلاب بپردازد و از سوی دیگر فراز و فرودها و سیر تطور و تحکیم نظام اسلامی را مورد ارزیابی قرار دهد همچنین لازم است دستاوردها و پیشرفت‌ها و نیز چالش‌ها و موانع پیش رو را به درستی مورد واکاوی قرار دهد.

در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، باید نگاهی جدی به گذشته داشته باشیم

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک هم در این جلسه با اشاره به تحولات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی منطقه اظهار کرد: سند چشم‌انداز 1404 مدت‌هاست طراحی شده و به مرحله اجرا درآمده که لازم است حرکتی جدی در این زمینه صورت بگیرد چرا که اگر این سند به درستی مورد توجه و کار قرار بگیرد، شتاب خوبی را در حوزه پیشرفت شاهد خواهیم بود و امیدواری در سطح جامعه بیشتر می‌شود ضمن اینکه برای نقد و بررسی عملکردمان هم ملاک خوبی در اختیار خواهیم داشت.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، باید نگاهی جدی به گذشته داشته باشیم چرا که انقلاب، نوعی انقطاع اساسی در تاریخ ایران به وجود آورد و آن را به قبل و بعد از این رویداد تقسیم کرد ولی بعضی ساختارها در کشور تداوم یافته‌ و خود را حفظ کرده‌‌اند هر چند افراد تغییر کرده‌اند.

در ادامه جلسه، هر یک از حاضران در نشست به بیان دیدگاه‌ و راهکارهای اجرایی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های مربوط به دهه فجر و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

کد خبر: 901474

وب گردی

وب گردی