نخستین مرحله آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد

مرحله نخست آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سال تحصیلی 97-1396 روز جمعه 6 بهمن‌ماه سال جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرحله نخست آزمون سومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سال تحصیلی 97-1396 روز جمعه 6 بهمن‌ماه سال جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد. بیش از 5000 دانش‌آموز در 221 حوزه امتحانی در سراسر کشور و 2 حوزه در خارج از کشور در این المپیاد حضور داشتند.
امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، فاطمه مهاجرانی سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، عباسعلی مظفری معاون باشگاه دانش‌پژوهان جوان، بهزاد صولتیان رئیس روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، علی قربانی رئیس اداره استعدادهای درخشان شهر تهران و جمعی از اعضای وزارت آموزش‌وپرورش از این مرحله بازدید کردند و از نزدیک در جریان این مرحله قرار گرفتند.
حمیدیه و هیئت همراه ابتدا از حوزه امتحانی دخترانه نظر و سپس با حضور در دبیرستان پسرانه امام هادی (ع) از روند برگزاری این آزمون در این حوزه‌ها بازدید کردند.

سومین المپیاد علمی دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

202

کد خبر: 901481

وب گردی

وب گردی