کارایی بهینه تولیدات نرم افزاری متخصصان دانش بنیان ایرانی

نرم‌افزارهای تولیدی شرکت دانش بنیان نرم افزار و سخت افزار ایران به گونه ای طراحی شدند که کاربری آسان و کارائی فوق العاده آنها مشتریان زیادی را جذب کرده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعدادی از جوانان توانمند و متخصص ایرانی با صرف فعل خواستن از سال67 با هدف فعالیت در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار شروع به فعالیت کردند و تا به امروز با قوت و قدرت هر چه تمام تر و با تکیه بر توان خود، محصولاتی به روز و منحصر به فرد تولید کردند که این محصولات در زمینه طراحی و تولید نرم‌افزارهای کاربردی سیستم‌های مالی، سیستم‌های اطلاع‌رسانی و اتوماسیون مراکز اسناد و کتابخانه‌ها و فن آوری RFID تولید شده اند.
نرم‌افزارهای تولیدی شرکت دانش بنیان نرم افزار و سخت افزار ایران به گونه ای طراحی شدند که کاربری آسان و کارائی فوق العاده آنها مشتریان زیادی را جذب کرده است. این نرم‌افزارها همواره متناسب با زمان و نیاز مشتریان، بروزرسانی می‌شود و قابلیت انعطاف آنها، امکانات مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
احمد محمدزاده مدیر عامل این شرکت می گوید: وقتی که نرم‌افزارى از استحکام و ساختار علمى مناسبى برخوردار باشد یا به عبارتی به گونه‌ای مطلوب طراحی شده و مراحل تست مناسبى را پشت سرگذاشته باشد، کارآیى بهینه‌اى خواهد داشت.
وی همچنین تصریح می کند: در این حالت عملا کاربران بدون هیچ دغدغه‌اى از نرم‌افزار استفاده می کنند استفاده از سیستم‌های اطلاع‌رسانی و کتابخانه شرکت در بیش از 500 مرکز و استفاده از نرم‌افزارهای مالی در بیش از 3 هزار مرکز در سراسر کشور نشان دهنده اعتماد مردم به کالاهای ایرانی است.
محصولات این شرکت در حوزه سیستم مالی یکپارچه شامل نرم افزارهای حسابداری، حسابداری با امکان درج برچسب، دریافت و پرداخت، انبار و کنترل موجودی، فروش، پرسنلی و حقوق و دستمزد، مدیریت هزینه، ابزار متمرکز تولید گزارشات خاص، دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار حسابداری هدیه می شود.

همچنین تولید سیستم جامع اطلاع‌رسانی، سیستم آرشیو منابع دیجیتال، سیستم نگهداری موجودی و گردش امانات، فن‌آوری RFID، پورتال سیمرغ، سیستم مدیریت اطلاعات میراث فرهنگی ققنوس و غیره نیز از دیگر محصولات این شرکت دانش بنیان ایرانی است.

202

کد خبر: 901487

وب گردی

وب گردی