توضیحات فرمانده انتظامی دزفول درباره انتشار خبرمرگ یکی از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر

فرمانده انتظامی دزفول گفت: انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر مرگ یکی از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر این شهرستان دروغ بوده و صحت ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، یک کانال تلگرامی با انتشار تصویر پسر جوانی به نام ' ف - چ ' در فضای مجازی مدعی شده نامبرده از بازداشتی های حوادث اخیر دزفول بوده و در بازداشت فوت کرده است.


سرهنگ علی الهامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در جریان نا آرامی اخیر در دزفول تاکنون هیچ موردی از فوت افراد بازداشتی در بازداشتگاه دزفول رخ نداده و هرگونه خبر در این خصوص تکذیب می شود.


وی گفت:بیشتر افراد بازداشت شده حوادث در دزفول آزاد شده و فقط چند نفر هنوز در بازداشت به سر می برند که پرونده آنها در دادگستری و دادستانی در دست بررسی است.


امیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:بیشتر افرادی که در جریان حوادث اخیر در دزفول بازداشت شدند آزاد شده و فقط پنج نفر هنوز در بازداشت هستند که پرونده آنها در دست بررسی قضایی است.


شهر دزفول در نهم و دهم دی شاهد تجمع افراد هنجار شکنی بود که به اموال عمومی خسارت زدند.


شبکه های معاند با دامن زدن به حوادث اخیر در دزفول و پخش مکرر تصاویر آن چندی پیش نیز از مرگ یک پسر جوان در بازداشتگاهی در این شهرستان خبر دادند که تکذیب شد.

900

کد خبر: 901519

وب گردی

وب گردی