3500 کارتن خواب از شب گذشته تاکنون جمع آوری شدند

مدیر عامل خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به بارش برف از شب گذشته تاکنون 3500 کارتن خواب و افراد بی خانمان از سطح شهر جمع آوری و به مددسراهای شهرداری منتقل شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما رضا قدیمی گفت: در پی جلسه ای که روز گذشته قبل از شروع برف در پایتخت با همه مناطق شهرداری تهران داشتیم علاوه بر 45 دستگاه گشت عادی سازمان خدمات اجتماعی ، هر منطقه ای از شهرداری سه دستگاه خودرو به این تعداد افزودند
و به صورت گشت ویژه در پاتوق ها ، گوشه و کنار معابر و مکان هایی که امکان دارد افراد بی خانمان یا کارتن خواب در آنجا حضور داشته باشند ، نظارت داشتند.
وی با اشاره به ساعات کاری مددسراهای شهرداری تهران گفت: برخلاف روزهای عادی که مددسراها فعالیت شان ساعت 8 صبح بود از امروز تا زمانی که شرایط هوا به وضع عادی برسد 24 ساعته به ارائه خدمات از جمله پذیرایی ناهار و شام به افراد بی خانمان می پردازند.
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد : با توجه به میزان جذب و جمع آوری که تاکنون صورت گرفته احساس ما این است که امروز تعداد کمتری از افراد بی خانمان در سطح شهر وجود داشته باشند اما فعالیت گشت ها همچنان ادامه دارد.
قدیمی با اشاره به استقرار اتوبوس های سیار مددسرا در شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر گشت های ویژه در سطح شهر تعدادی اتوبوس به عنوان مددسرای سیار پذیرای افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند یا تمایل ندارند در مددسرا و یک مکان در بسته در چندین ساعت بمانند و بخاری آنها روشن است و این افراد می توانند در این اتوبوس ها شب را به صبح برسانند.
وی افزود : مددسراهای سیار در مکان هایی همچون میدان شوش، میدان هروی و چهارراه مولوی مستقر هستند.

700

کد خبر: 901718

وب گردی

وب گردی