کسب سه مقام برتر توسط تیم بتن نقش‌جهان واحد اصفهان(خوراسگان)

تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب سه مقام برتر برای سومین سال پیاپی در مسابقات تکنولوژی ساخت و تولید بتن موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(ACI) به عنوان معتبرترین مسابقات بتن کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز، در بیستمین دوره مسابقات تکنولوژی ساخت و تولید بتن موسسه بین المللی بتن آمریکا شاخه ایران که به میزبانی این موسسه برگزار شد، 58 تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های کشور در 9 رشته تخصصی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این دوره از مسابقات که در گرایش‌های بتن متخلخل، توپ بولینگ بتنی، کارایی ملات، کن استراکشن، طراحی و ساخت پل کاغذی، هنرهای بتنی، نمونه مکعبی، بتن سازگار با محیط زیست و سازه محافظ تخم مرغ برگزار شد، تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب مقام اول در گرایش بتن متخلخل ، مقاوم سوم در گرایش کارایی ملات و همچنین مقام سوم در هنرهای بتنی شدند.

این مسابقات در تهران و به همت مرکز تحقیقات بتن با همکاری موسسه آموزش عالی علوم و توسعه پایدار آریا و انجمن علمی مهندسی بتن و سازه های بتنی ایران برگزار شد.

تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در چند سال اخیر با راهنمایی استادان و تلاش و مشارکت دانشجویان علاقه‌مند رشته مهندسی عمران به ترازهای بالا و عالی در مسابقات ملی و بین‌المللی رسیده‌اند.

این تیم که متشکل از 7 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی به نام‌های: امیر ظهرابی(سرپرست)، مرتضی صادقی، محمد امین سهیلی، محمد صادق‌خانی، محمد رضا اعتباریان، نگین حفیظی، نسیم مشتاقی و با راهنمایی دکتر علیرضا شهنام‌نیا، دکتر سید علیرضا زارعی و مهندس مهدی ظهرابی و همکار پژوهشی مهندس حسین غیور در این دوره از مسابقات حائز 3 رتبه برتر شد، در سال گذشته نیز موفق به کسب دو مقام برتر در گرایش‌های کارایی ملات و بتن متخلخل در نوزدهمین دوره مسابقات موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(شاخه ایران) شده بود.

موسسه بتن آمریکا یکی از معتبرترین مؤسسات علمی در جهان است که در سال ۱۹۰۴ در آمریکا تاسیس شد. این مؤسسه غیرانتفاعی که بیش از یکصد سال از عمر خود را سپری کرده است با هدف آموزش حرفه‌ای و مهندسی، تحقیقات علمی، پژوهش و توسعه استانداردهای طراحی و اجرای سازه های بتنی و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعالیت می‌کند.

کد خبر: 901720

وب گردی

وب گردی