مشکلی در تامین آب پایتخت نیست/ مشترکان در صورت بروز مشکل با 122 تماس بگیرند

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید براینکه این مساله دچار قطع آب نشد، تصریح کرد: در برخی مناطق نیز با سیستم برق اضطراری توانستیم مشکل را برطرف کنیم و باید اعلام کرد که در استان تهران هیچ مشکلی برای تامین آب وجود ندارد.

علیرضا نوذری‌پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص تامین آب تهران با توجه به برودت هوا و بارش برف گفت: با توجه به اینکه برق برخی از تاسیسات دچار قطعی شده بود، ما با همکاری با برق منطقه‌ای مناطق مربوطه توانستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنیم.

او با تاکید براینکه این مساله دچار قطع آب نشد، تصریح کرد: در برخی مناطق نیز با سیستم برق اضطراری توانستیم مشکل را برطرف کنیم و باید اعلام کرد که در استان تهران هیچ مشکلی برای تامین آب وجود ندارد. همچنین در شمال شهر تهران، فیروزکوه و دماوند اتاقچه کنتور را به گونه ایزوله کنند تا از یخ‎‌زدگی آن جلوگیری به عمل آید.

نوذری پوی تصریح کرد: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و کاهش شدید دمای هوا و به منظور حفاظت کنتورهای آب از یخ‌زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان شهرهای استان مواردی را رعایت کنند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شهروندان توجه کنند در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

نوذری‌پور خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای مشترکان می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس بگیرند و همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده را برطرف خواهند کرد.

402

کد خبر: 901725

وب گردی

وب گردی