آلبوم «برمدار یکدم» رونمایی می شود

آئین رونمایی آلبوم «بر مدار یکدم» با آهنگسازی صائب کاکاوند و خوانندگی علی انصاری برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در این برنامه که در تاریخ دو شنبه 9 بهمن 1396 ساعت 18برگزار می شود، تهیه کنندگان آلبوم های بی نشان و برمداریکدم(مهندس عبدالله انصاری و دکتر فروغ رزمجویی) توضیحاتی را در باره نحوه شکل گیری و تولید آلبوم ها ارائه خواهند داد.

سپس استاد غلام حسین امیرخانی(رییس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران)، دکتر ابراهیم امینی (نایب رییس شورای شهر تهران) و استاد حسین پرنیا آهنگساز و نوازنده به سخنرانی خواهند پرداخت.

پخش کلیپ و قطعاتی از آلبوم یاد شده از دیگر قسمت های این برنامه است. در پایان پس ازاجرای موسیقی منطقه ممسنی به خوانندگی علی انصاری از آلبوم یاد شده رونمایی می شود.

علی انصاری خواننده دارای گواهینامه استادی از شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران و دارای عناوین برجسته در جشنواره های ملی و منطقه ای، بیست سال سابقه فعالیت در آواز ایرانی و گذراندن ردیف های آوازی نزد اساتید برجسته آواز (علی جهاندار و محسن کرامتی) ،اشراف بر ردیف موسیقی محلی فارس و کهگیلویه و بویراحمد،انتشار آلبوم های موسیقی پرزین با آهنگسازی حسین انصاری، (بی نشان)با آهنگسازی استاد حسین پرنیا، (برمداریکدم )با آهنگسازی صائب کاکاوند، تألیف و انتشار آلبوم خوشنویسی (عرصه ی حسن)،تاسیس گروه پرزین(محلی ممسنی )و تدوین اساسنامه جهت جمع آوری ترانه ها تصانیف و آوازهای ممسنی و انتشار آن در قالب کنسرت و آلبوم،گردآوری تصانیف ترانه ها و آوازهای کهگیلویه و بویراحمد در قالب کنسرت و آلبوم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

صائب کاکاوند آهنگساز و نوازنده، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک که نزد استادانی چون:حمیدرضا خبازی، فریبرز عزیزی، محمدرضا لطفی و هوشنگ ظریف به یادگیری موسیقی پرداخته و تاکنون با گروه های: همایون به سرپرستی استاد حسین پرنیا،گروه زنده یاد استادجلال ذوالفنون ،گروه موسیقی استاد اردشیرکامکار، نفیر و نوای مخالف به اجرای موسیقی و ضبط آلبوم پرداخته است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی شریعتی خیابان سید خندان خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

503

کد خبر: 901769

وب گردی

وب گردی