برگزاری یادبود محسن سلیمانی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

مراسم گرامیداشت زنده‌یاد محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم گرامیداشت زنده‌یاد محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، صبح امروز (یکشنبه 8 بهمن‌ماه) با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی و نیز فرهاد حسن‌زاده، فریدون عموزاده خلیلی و جمعی دیگر از نویسندگان و علاقمندان به حوزه ادبیات و نشر کشور و خانواده آن مرحوم و اصحاب رسانه در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار شد.

مراسم با تالاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و همچون خواندن پیام‌های تسلیت سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز شد.

در ادامه قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی سخنانی در این مراسم، نکاتی را درباره فضائل و شاخص‌ترین ویژگی‌های اخلاقی زنده‌یاد محسن سلیمانی بیان کرد.

همچنین، فرزند مرحوم محسن سلیمانی ضمن قرائت اشعاری در وصف تواضع و فروتنى پدر، به نقل خاطراتی که از آن مرحوم داشت، پرداخت.

بنابر اعلام این خبر، با توجه به شرایط ایجاد شده جوی و بارش سنگین برف در تهران، مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده‌یاد مرحوم محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت ایران در صربستان، ظهر امروز(8 بهمن‌ماه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 901778

وب گردی

وب گردی