رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تعهد و تخصص است/باید با انضباط مالی هزینه‌های اضافی را کاهش دهیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  ضمن تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام  گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی باتدبیر دکتر ولایتی و دکتر رهبر بر اساس تعهد و تخصص است و باید دانشگاه آزاد اسلامی آیینه نظام و منویات مقام معظم رهبری باشد و برای رسیدن به قله‌های علم و معرفت نیاز به تلاش دوچندان داریم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد میرزایی حیدری با برشمردن مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مهم‌ترین مشکلات این دانشگاه بدهی شدید مالی و کاهش شدید دانشجو است.

وی گفت: باید با انضباط مالی هزینه‌های اضافی را کاهش دهیم و رشته‌های جدید و کاربردی‌تر ازجمله رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و... راه اندازی کنیم.

وی گفت: با توجه به مرزی بودن استان ایلام و هم‌جواری با کشور عراق با 430 کیلومتر مرز مشترک یکی از مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نداشتن استان هم‌جوار در نیمی از مرزهای استان است که درصددیم از ظرفیت هم‌جواری با کشور عراق با تأسیس دانشگاه بین‌المللی و جذب دانشجو از کشور عراق استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام بیشترین مرز مشترک با کشور عراق دارد و از لحاظ فرهنگی ، دینی ، مسائل راهبردی و... با کشور عراق اشتراکات فراوانی داریم و باید بر این اساس برنامه‌ای مشخص برای پتانسیل کشور عراق در حوزه آموزش عالی داشته باشیم قبل از اینکه سایر کشورهای عربی از این پتانسیل استفاده کنند.

کد خبر: 901784

وب گردی

وب گردی