اسکان موقت مسا فران گرفتار شده در امامزادگان  عبدالحق و ابوطالب زیرآب

شب گذشته و صبح امروز تعدادی از مسافران به‌علت مسدود بودن محور سوادکوه در آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) و امامزاده ابوطالب(ع) زیراب مازندران  اسکان داده شدند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ، مدیر کل سازمان اوقاف مازندران با اشاره به برودت هوا و بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی و کوهستانی مازندران اظهار کرد: اوقاف مازندران آماده اسکان موقت و اضطراری مسافران و مردم گرفتار شده در برف در سطح آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد بین‌راهی استان است.
وی با بیان اینکه شب گذشته و صبح امروز تعدادی از مسافران به‌علت مسدود بودن محور سوادکوه در آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) و امامزاده ابوطالب(ع) زیراب اسکان داده شدند، افزود: به تمامی روسای ادارات اوقاف شهرهای مازندران اطلاع داده شد تا نسبت به بررسی وسایل گرمایشی در بقاع متبرکه بین‌راهی استان اقدام کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پناهگاه مردم است، گفت: مسافران و گرفتارشدگان برف می‌توانند در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه بین راهی استان به‌صورت موقت اسکان داشته باشند تا خطری جان آنها را تهدید نکند.

۷۰۵

کد خبر: 901806

وب گردی

وب گردی