قوچان‌نژاد:طبق گفته سرمربی باید با ورمان رقابت کنم/تمام تلاشم را می‌کنم تا در ترکیب اصلی بمانم

مهاجم ایرانی هیرنفین در مصاحبه با شبکه فوکس اسپورت گفت: تمام توانم را به کار می‌گیریم که در ترکیب اصلی تیمم باقی بمانم.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از شبکه فوکس اسپورت هلند، رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی هیرنفین پس از ۶ هفته نیمکت نشینی هفته اخیر در بازی مقابل اسپارتا روتردام به ترکیب اصلی برگشت. او در همان دقیقه اول بازی می‌توانست گلزنی کند اما دروازه‌بان رقیب مانع از این کار شد ولی او در ادامه موفق به گلزنی شد.

مهاجم ۳۰ ساله نظرش درباره از دست دادن فرصت بازی در نیم فصل اول گفت: دوران بدی بود اما آرامش خودم را حفظ کردم. نیم فصل اول موفقیت آمیز نبود. اما اکنون بازگشتی دوباره داشتم. خط حمله ما عالی عمل می‌کند. من توپ را می‌گیرم و با آربر بازی می‌کنم. او سرعت زیادی دارد و به من کمک می کند. سرعت زنلی یکی از نقاط قوت ما بود که ما در نیم فصل اول از آن محروم بودیم. او با مهارتش یک یا ۲ بازیکن رقیب را مشغول می‌کرد و با این کار فرصت برای بازیکنان دیگر بوجود می‌آمد.این سلاح اضافی(زنلی) خوشبختانه اکنون به همراه ماست و ما به خاطر حضورش خوشحالیم.

وی در ادامه درباره اینکه دوباره می‌تواند در بازی هفته آینده از ابتدا در ترکیب اصلی باشد با وجود اینکه رضا در این فصل ۳ گل را به ثمر رسانده و ورمان رقیبش ۴ گل زده است، این طور گفت: من با ورمان ارتباطی خوبی دارم. احترام متقابلی میان ما وجود دارد. او جوان با استعداد و بزرگی است. ما باید برای این مکان باهم رقابت کنیم و این چیزی است که سرمربی به ما گفت.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی باقی بمانم. البته من اطمینان دارم که ورمان نیز برای این جایگاه تمام تلاشش را خواهد کرد. این رقابت به نظرم خیلی خوب است زیرا باعث آمادگی و انگیزه بیشتر می‌شود.

602

کد خبر: 901840

وب گردی

وب گردی