دستگیری شروری که از اتباع خارجی زورگیری می کرد

حضرت عبدالعظیم(ع)، با اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر در این محدوده گفت: این متهم به جرم زورگیری از اتباع خارجی در محدوده حرم عبدالعظیم(ع) دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایسکانیوز، رئیس کلانتری 172 سرهنگ "میررضا بهرامی"،، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پنجمین بهمن ماه سال جاری، یکی از اتباع خارجی ضمن مراجعه به این کلانتری از وقوع یک فقره زورگیری از خودش را گزارش کرده و به نتظیم شکایت پرداخت.
این مقام انتظامی عنوان داشت: پرونده در این خصوص تشکیل و با توجه به مشخصات ارایه شده از سوی مالباخته، مشخص شد که سارق یکی از زورگیران سابقه دار این محدوده است که به تازگی اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته است.
وی افزود: به این ترتیب دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهم کسب و بلافاصله محدوده تردد و پاتوق های این متهم تحت کنترل و نظارت قرار گرفت که در نهایت شب گذشته این متهم هنگام مراجعه به مخفیگاهش تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شد.
رئیس کلانتری 172 اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این متهم نیز یک قبضه سلاح سرد که پارچه پیچ شده بود، نیز کشف شد.
سرهنگ بهرامی، تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر زورگیری از تبعه خارجی مذکور اعتراف و همچنین به سه فقره زورگیری به همین روش نیز اقرار نمود.
گفتنی است، با تکمیل پرونده، متهم برای سیر تحقیقات به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد

پایگاه خبری پلیس

۷۰۵

کد خبر: 901847

وب گردی

وب گردی