کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرائم در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: میزان وقوع جرائم و سرقت در ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: پلیس شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرائم خشن و سرقت با انجام اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی موفق به کاهش ۲۵ درصدی وقوع سرقت‌ها شده است.

وی گفت : با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان کنگان در پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه ها کشفیات در حوزه مواد مخدر ۳۲ درصد و سلاح شش درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه مؤلفه‌های جرائم خشن در شهرستان کنگان کاهش داشته است، افزود: سرقت مسلحانه ۱۰۰ درصد، سرقت به عنف ۵۰ درصد و ۱۰۰ درصد جرائم خشن کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی کنگان گفت: پلیس شهرستان در برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر، جدی عمل کرده به‌ طوری که ۱۲ مرحله پاکسازی محلات و توزیع مواد مخدر تا کنون انجام شده است.

وی به طرح ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این زمینه علاوه بر نیروی انتظامی، دستگاه‌های مختلفی هم متولی هستند که می بایست در این خصوص با پلیس همکاری کنند.

901

کد خبر: 901948

وب گردی

وب گردی