امداد رسانی هلال احمر به ۵۳۸ نفر گرفتار برف در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به بیش از ۵۳۸ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید احمد مرتضوی فرد با اشاره به بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۳۸تن از افراد گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی انجام شده که ۱۶ تیم عملیاتی در امدادرسانی به در راه ماندگان و به افراد گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

وی افزود: بیشتر امدادرسانی‌ها در شهرستان های کوهرنگ، اردل، فارسان و شهرکرد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیشترین امداد رسانی ها در شهرستان کوهرنگ به ویژه در گردنه چری، شاه منصوری، تاراز به مسافران و خودروهای گرفتار در برف انجام شده است.

فعالیت ۱۶ تیم عملیاتی در امداد رسانی

وی تاکید کرد: در عملیات امدادرسانی که از صبح روز گذشته انجام شده ۷۱ امدادگر و نجاتگر در غالب ۱۶ تیم عملیاتی با استفاده از ۱۳ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به افراد گرفتار برف خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرتضوی گفت: مواد غذایی از جمله ۱۵ کیلوگرم خرما، ۱۲ کیلو گرم کشمش، ۱۵۰ عدد بیسگویت، ۳۰ بسته نان خشک، ۵۰ عدد انواع کنسروجات و ۳۰تخته پتو میان افراد تحت تاثیر بارش ها اخیر توزیع شده است و همچنین ۱۵ نفر هم اسکان اضطراری داده شد.

منبع: مهر

901

کد خبر: 902057

وب گردی

وب گردی