دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز: دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این دیدارگفت: همکاری و ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در بهترین نقطه قرار دارد و اگر این دو مجموعه در کنار هم قرار گیرند فعالیت های خوبی در زمینه تولید علم و اشتغالزایی در منطقه صورت خواهد گرفت .
دکتر رستمی در این نشست از تعامل و همکاریهای ادارات شهرستان میاندوآب بخصوص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این واحد دانشگاهی تقدیر کردند.
مهندس علی حبیبیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعامل بین این دو نهاد را مثبت ارزیابی کرد و تأکید کرد این نهاد با تمامی امکانات و ظرفیت هایش در توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب خواهد بود.
برگزاری کارگاه های علمی مشترک به منظور توسعه همکاری ها و کارآفرینی در سطح دانشگاه و شهرستان، استفاده از امکانات آموزشی دانشگاه جهت برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان، کارآفرینان و کارجویان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، همکاری های دوجانبه در زمینه تشکیل تعاونی مسکن برای همکاران دانشگاهی، استفاده از مجموعه سالن ورزشی اداره تعاون جهت استفاده دانشجویان واحد بدون پرداخت هزینه اجاره از جمله موارد ی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 902138

وب گردی

وب گردی