بررسی قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی در کمیسیون تلفیق مجلس

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها و قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی، در اولویت این کمیسیون برای بررسی دوباره لایحه بودجه قرار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به بررسی دوباره لایحه بودجه سال ۹۷ در کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به این‌که لایحه بودجه ۹۷، در جلسه علنی دیروز (یکشنبه، هشتم بهمن‌ماه) رد شد، بررسی این لایحه و رفع ابهام‌ و ایرادهای نمایندگان نسبت به آن از امروز در کمیسیون تلفیق بودجه آغاز شده است.

او با اشاره به اولویت‌‌های این کمیسیون برای بررسی این لایحه افزود: چگونگی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال آینده، چاپ و انتشار اوراق مشارکت، قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی و نیز نحوه برداشت از صندوق توسعه ملی جزو اولویت‌های کمیسیون تلفیق برای رفع ابهام و ایرادهای نمایندگان مجلس قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: با توجه به مهلت سه روزه این کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه ۹۷، احتمال دارد بررسی این لایحه امروز (دوشنبه، نهم بهمن‌ماه) در کمیسیون تلفیق پایان یابد.

در نشست علنی بعدازظهر دیروز (یکشنبه، هشتم بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور، کلیات این لایحه با ۸۳ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در مجلس رد شد.

این لایحه برای بررسی بیشتر و رفع ایرادهای مطرح شده، به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد و این کمیسیون ۷۲ ساعت زمان دارد که اصلاحات را انجام دهد و لایحه را دوباره به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

402

کد خبر: 902140

وب گردی

وب گردی