همراهی انگلیس با نمایش تبلیغاتی نیکی هیلی علیه ایران

معاون نماینده انگلیس در سازمان ملل که برای شرکت در یک نشست ضدایرانی به واشنگتن سفر کرده است ادعاهای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران را درباره موشک‌های یمن در حمله به عربستان تکرار کرده است

به گزارش ایسکانیوز ، «جوناثان آلن»، معاون نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد که به دعوت مقام‌های آمریکایی به واشنگتن سفر کرده، اتهامات دولت آمریکا و عربستان علیه ایران را تکرار کرد.

معاون نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد امروز دوشنبه در پیام هائی توئیتری اعلام کرد که به همراه نمایندگان شورای امنیت سازمان ملل با یک دستگاه اتوبوس عازم شوی تبلیغاتی است که قرار است ادعا‌های واهی عربستان علیه ایران درباره ارسال تسلیحات توسط ایران برای یمن را بررسی کند.

وی در حساب کاربری‌اش در توئیتر، تصاویری از آهن‌پاره‌هایی منتشر کرد که «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ماه پیش با نمایش آنها مدعی شده بود ایران انصارالله یمن را برای حمله موشکی به عربستان تسلیح می‌کند.

وی در یکی از این پیام‌ها ادعا کرد: این‌ها شواهد آشکاری هستند که استفاده حوثی‌ها از موشک‌های ایرانی و سایر سلاح‌ها در یمن را نشان می‌دهند!

کد خبر: 902202

وب گردی

وب گردی