دانشگاه آزاد سهم قابل توجهی از آموزش عالی کشور را به خود اختصاص داده است

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز آموزشی کاملا فراگیر سهم قابل توجهی از آموزش عالی کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شب گذشته در برنامه ی " رو در رو" با موضوع نقش دانشگاه ها در کار آفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی حضور یافت.

معاون آموزشی وزارت علوم در بخشی از صحبت های خود به نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در اولین سال های دهه ی 60 عملا و به شکل جدی فعالیت خود را آغاز کرد و موجودیت این دانشگاه در نظام آموزش عالی مطرح شد.

شریعتی نیاسر افزود: در ابتدای شکل گیری، این دانشگاه با عنوان opening university با اقتباس از مراکز آموزش غیرحضوری انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد و قرار بود این دانشگاه به عنوان یک مرکز آموزش غیر حضوری شکل بگیرد که به دلیل عدم نظارت مسؤلان آموزش عالی و یا اقتضای زمانی، به تدریج از مأموریتی که از ابتدا برای آن شکل گرفته بود خارج شد تا به امروز که ما شاهد یک دانشگاه کاملا حضوری هستیم.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز آموزشی کاملا فراگیر سهم قابل توجهی از آموزش عالی کشور را به خود اختصاص داده است.

202

کد خبر: 902207

وب گردی

وب گردی