کیفی گرایی و تحول بنیادین رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ

جلسه‌ای با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ با محوریت نقش دانشگاه در توسعه علمی و فرهنگی منطقه در محل سالن اجتماعات بخشداری کشاورز برگزار گردید.


به گزارش ایسکانیوز، در این نشست که امام جمعه، بخشدار کشاورز و رئیس و معاونان و همکاران دانشگاه و دهیاران و اعضای شورای شهر کشاورز نیز حضور داشتند، آقای اکبری ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه مبارک فجر بر اهمیت کسب دانش و ارتقای معلومات در توسعه همه جانبه منطقه اشاره نمود.

بخشدار کشاورز شرکت هیات رئیسه دانشگاه در جلسه بخشداری را زمینه ساز فرصت و همکاری مناسب در حوزه های مختلف اموزشی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی کارمد دانست.

امام جمعه شهر کشاورز در ادامه جلسه بر اهمیت و جایگاه دانش مطابق آموزه های دینی و اسلامی تاکید نمود.

حجه الاسلام والمسلمین کوهی ابراز امیدواری کرد که حضور و دعوت هیات ریسه دانشگاه در جلسه بخشداری کشاورز موجبات ادامه تحصیل اهالی منطقه و بویژه اقشار محروم را فراهم سازد.

در ادامه جلسه، آقای قره گوزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام فاطمیه، توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را با هدف تحقق عدالت اموزشی و از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و در ادامه به معرفی امکانات و خدمات این دانشگاه پرداخت.

رئیس واحد شاهین دژ رسالت اصلی مدیریت کلان دانشگاه در حال حاضر را کیفی گرایی و تحول بنیادین در تمامی حوزه ها بویژه فعالیتهای فرهنگی و پژوهشی برشمرد.

در خاتمه اعضای حاضر در جلسه ضمن بیان نظرات، سوالات و درخواست مورد نظرشان را از معاونت های مختلف این دانشگاه پیگیر شدند.

پس ار اتمام جلسه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حاج آقا کوهی، هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ با حضور در دفتر ایشان از رهنمودهای ارزنده امام جمعه شهر بهره مند شدند.

کد خبر: 902246

وب گردی

وب گردی