گواردیولا و تمجید از ضربه کاشته ویژه دی بروین

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از کوین دی بروین، ستاره تیمش پس از گلزنی مقابل کاردیف از روی ضربه کاشته پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، دی بروین موفق شد که گل اول تیمش را مقابل کاردیف با یک ضربه ایستگاهی که از زیر پای دیوار دفاعی عبور کرد، از فاصله 20 متری به ثمر برساند و پس از بازی، پپ گواردیولا ابراز امیدواری کرد که این روند خوب ستاره بلژیکی ادامه پیدا کند.

او گفت:" امروز به همه نشان دادم که دی بروین ابتدا منتظر می‌شود که دیوار دفاعی بپرد و سپس تصمیم می‌گیرد. دوست دارم اطلاعاتی در این رابطه به شما بدهم؛ ولی موضوع استعداد استثنایی دی بروین است و همه تمجیدات باید از او انجام شود."

دی بروین مقابل بورنموث در لیگ برتر نیز ضربه کاشته هوشمندانه ای مثل روز گذشته زد. دی بروین در این رابطه گفت:" آنالیزورها پیش از بازی به ما گفته بودند که دیوار دفاعی کاردیف می‌پرد و ما از این موضوع مطلع بودیم. دفاع 9 متر با ما فاصله داشت و به نظر من خیلی نزدیک بود بنابراین تصمیم راحت در این شرایط این بود که از زیر دفاع توپ را رد کنم. نیمه دوم عجیب بود، زیرا آنها نمی‌خواستند حمله کنند و نیم ساعت بازی خسته کننده و حوصله سربر بود."

606

کد خبر: 902254

وب گردی

وب گردی