تنها امید رئال برای به خدمت گرفتن نیمار

با اظهارات روز گذشته ناصر الخلیفی مشخص شد که پی اس جی هرگز حاضر به مذاکره برای فروش نیمار نیست.

به گزارش ایسکانیوز، نیمار همچنان گزینه شماره اول رئال برای تقویت خط حمله در تابستان آتی است؛ ولی جذب این فوق ستاره برزیلی بسیار دشوار به نظر می رسد.

روز گذشته مصاحبه ای از ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی منتشر شد که او در آن تاکید داشت نیمار 2 هزار درصد به رئال نخواهد رفت و شایعات جدایی او در انتهای فصل کذب محض هستند. اوضاع برای رئال زمانی بدتر می شود که بدانیم، نیمار رقم فسخ قرارداد هم ندارد و این یعنی اگر رئال خواهان جذب اوست، باید مستقیما با پی اس جی وارد مذاکره شود.

با توجه به مصاحبه الخلیفی واضح است که باشگاه پاریسی هرگز حاضر نمی شود برای فروش نیمار با رئال پای میز مذاکره بنشیند.

طبق ادعای آاس، مدیران رئال حالا چشم امید به خود نیمار دارند. اختلافات ریز و درشت او با برخی بازیکنان پی اس جی و و نیز اونای امری از یک طرف و نارضایتی او از بازی در لیگ فرانسه می توانند بهانه های خوبی برای شورش او در تابستان آینده باشند. همان سیاستی که مدیران بارسا برای جذب دمبله و کوتینیو به کار برده و در نهایت نیز موفق به جذب هر دو بازیکن شدند.

اگر نیمار کاملا به جدایی و انتقال به رئال متقاعد شود، تنها راه راضی کردن الخلیفی می تواند شورش او و خودداری از حضور در تمرینات پیش فصل پی اس جی باشد. این تنها حربه موجود برای رئالی شدن نیمار است.

606

کد خبر: 902274

وب گردی

وب گردی