مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تمدید شد/ تعیین تکلیف جلسات دفاع تعطیل‌شده

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعطیلی این واحد دانشگاهی در روزهای اخیر، اعلام کرد که به دلیل این تعطیلی، یک روز کاری به مهلت ثبت‌نام نیمسال دوم دانشجویان این واحد دانشگاهی اضافه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر کرم‌اله دانش‌فرد افزود: ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان کلیه مقاطع واحد علوم و تحقیقات که از روز شنبه ۷ بهمن ماه آغاز شد، تا ۱۲ بهمن ماه مهلت داشت. اما در پی تعطیلی روزهای برفی، تصمیم گرفته شد یک روز کاری به فرصت ثبت‌نام دانشجویان اضافه شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات یادآور شد: بر این اساس، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال دوم خواهد بود. بنابراین دانشجویانی که به هر دلیلی در هفته جاری موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند، فقط تا پایان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه فرصت دارند فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد خود را تکمیل کنند.

بر طبق این گزارش، در پی بارش برف و لغزندگی معابر روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۸ و 9 بهمن ماه 96، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات و تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تعطیل شدند.

دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات نیز درباره وضعیت برگزاری جلسه دفاعیه آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی که به دلیل تعطیلی واحد علوم و تحقیقات در روزهای برفی، موفق به دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود نشده اند، توضیح داد.

وی درباره مهلت این دانشجویان برای دفاع، تاکید کرد: این دانشجویان تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی فرصت دارند طی هماهنگی با اساتید راهنما و مشاور و داور، نسبت به برگزاری جلسه دفاع اقدام کنند.

عزیزآبادی فراهانی یادآور شد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در روز 8 بهمن ماه موفق به دفاع نشده‌اند، برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر از مقررات درباره مهلت زمانی برگزاری جلسات دفاع می‌توانند به دفاتر پژوهشی دانشکده‌های مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر: 902275

وب گردی

وب گردی