نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه زیر ساخت های فرهنگی، آموزشی و ارتقای سلامت روانی جامعه

دکتر سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خاش با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش ایسکانیوز، حجه الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خاش در سخنانی ضمن خوش آمد انتصاب ایشان را تبریک گفت .

وی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه زیر ساخت های فرهنگی و آموزشی و ارتقا سلامت روانی جامعه بسیار موثر برشمرد .

امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به حضور و همکاری چندین ساله اش با دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را بستری مناسب جهت تبیین ارزش های معنوی انقلاب دانست.

وی در ادامه با اشاره به آیات و روایات به جایگاه مهم تزکیه قبل از تعلیم اشاره کرد و افزود : در آیات قران و روایات اسلامی تزکیه قبل از تعلیم قرار دارد و این نشان از اهمیت این امر و اولویت بالای آن است . لذا این انتظار وجود دارد که در محیط دانشگاه ها به بحث تزکیه دانشجویان و تربیت معنوی آنان توجه و اهتمامی بیش از پیش در نظر گرفت تا مبانی اخلاق در دانشگاه ها نهادینه گردد.

سلطانعلی میر نیز در این جلسه با بیان سخنانی دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره این انقلاب دانست که امروز بعنوان یک امانت بسیار بزرگ در دستان ایشان قرار دارد و این امانت را باری سنگین و مسئولیت بزرگ توصیف نمود.

وی گفت مسیر ما در این راه پر فراز و نشیب روشن و مشخص است چرا که منویات مقام معظم رهبری (مد) چراغ راه ما در رسیدن به اهداف والای این دانشگاه در مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون است.

ایشان در ادامه نگاه و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی را به مقولات فرهنگی نگاهی کلیدی و مهم برشمرد و اعلام کرد دانشگاه آزاد اسلامی پذیرای پیشنهادات و رهنمود های سازنده روحانیون معزز و خصوصا ائمه جمعه و جماعات است تا با عنایت و حمایت خود از دانشگاه آزاد اسلامی با این دانشگاه در تحقق اهداف و رسالت های خویش همکاری و تشریک مساعی نمایند.

کد خبر: 902301

وب گردی

وب گردی