اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس مردم را سردرگم می‌کند

معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تنها متولی اعلام تعطیلی مدارس در زمان برودت هوا و بارش برف نیست و استانداری هم در این خصوص اعلام نظر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس نجات بهرامی معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در خصوص ناهماهنگی‌های پیش آمده برای اعلام تعطیلی مدارس، اظهار داشت: آموزش و پرورش تنها متولی اعلام تعطیلی مدارس در زمان برودت هوا و بارش برف نیست و استانداری هم در این خصوص اعلام نظر می‌کند.

وی افزود:‌ گاه پیش می‌آید که نظر آموزش و پرورش با توجه به تسلط بر وضعیت مدارس شهر تهران و شهرستان‌ها مختلف بر تعطیلی مدارس است اما استانداری با آن مخالفت می‌کند و تا زمانی که نظر واحدی اتخاذ نشود نمی‌توان خبری مبنی بر تعطیلی یا عدم آن را با صراحت اعلام کرد.

بهرامی با بیان اینکه اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس مردم را سردرگم می‌کند، اضافه کرد: به نظر می‌رسد بهتر است دستورالعمل‌ مربوط به تعطیلی مدارس در زمان برودت هوا با توجه به تسلط آموزش و پرورش بر شرایط مدارس، برای جلوگیری از سردرگمی مردم، اصلاح شود.

وی با بیان اینکه هیأت دولت، استانداری‌ها را برای تصمیم‌‌گیری نهایی تعطیلی مدارس انتخاب کرده است، گفت: درخصوص تعطیلی یا دایر بودن مدارس شهرستان‌های استان تهران، به این شکل بود که موضوع تعطیلی به فرمانداری مناطق اعلام می‌شد و در صورت تأیید آنها، از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق اعلام می‌شد.
706

کد خبر: 902318

وب گردی

وب گردی