جاوید: باید از قهرمانی‌مان دفاع کنیم/ روی کاغذ گروه بسیار آسانی داریم

ملی‌پوش تیم ملی فوتسال ایران گفت: روی کاغذ گروه بسیار آسانی داریم اما نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم، از ابتدا باید با قدرت ظاهر شویم تا پایان خوبی در مسابقات داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز ، مهدی جاوید ملی‌پوش تیم فوتسال ایران در خصوص بدرقه مسئولین از تیم ملی فوتسال گفت:این مراسم چند سالی است که در بحث تیم‌های ملی در ایران انجام می‌شود، مطمئناً حضور مسئولین می‌تواند روحیه خوبی به بازیکنان قبل از اعزام به مسابقات بدهد تا با قدرت در رقابت‌های جهانی یا آسیایی ظاهر شویم، امیدوارم با تلاش بازیکنان، با قهرمانی از مسابقات خارج شویم تا دل مردم ایران و مسئولین را شاد کنیم.

وی در ادامه در خصوص گروه بندی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: روی کاغذ گروه زیاد دشواری نداریم اما نباید دست کم بگیریم چرا که فاصله ایران با تیم‌های آسیایی بسیار زیاد است، باید با تمام قدرت در هر بازی ظاهر شویم تا پایان خوبی داشته باشیم.

جاوید در ادامه در خصوص انتظار مردم از تیم ملی فوتسال نیز گفت: انتظارات از تیم ملی فوتسال بسیار بالاست و باید قهرمان شویم و همیشه در هر تورنمنتی که ظاهر شدیم مردم به دنبال این بودند تا ما قهرمان شویم. ۱۱ دوره است که ایران قهرمان آسیاست و باید در این تورنمنت از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال ایران در خصوص اینکه آیا به آقای گلی در این رقابت‌ها فکر می‌کند یا خیر، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم اما فوتسال یک بازی گروهی است، همه بازیکنان به هم کمک می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد، مطمئناً ابتدا به فکر این هستیم که ایران در این رقابت‌ها قهرمان شود؛ من هم تلاش می‌کنم تا با گل‌هایی که به ثمر می‌رسانم باعث شوم تا ایران قهرمان شود.

وی در پایان درباره حضور جوانان در تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: حضور جوانان در کنار کسانی که سابقه زیاد در تیم ملی فوتسال دارند می‌تواند اتفاق خوبی برای فوتسال رقم بزند. در حال حاضر جوانان با استعدادی در تیم ملی حضور دارند که می‌توانند به فوتسال ایران کمک کنند. امیدواریم در ادامه استعدادهای خوبی را فوتسال ایران به دنیا معرفی کند چرا که ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد.

602

کد خبر: 902356

وب گردی

وب گردی