معاون امور هنری از نمایشگاه کودکان مناطق زلزله زده در نیاوران دیدار کرد

محمد مجتبی حسینی، معاون امور هنری، در بازدید از فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه نقاشی آثار کودکان سرپل ذهاب کرمانشاه با عنوان «رنگ بر سنگ» دیدارکرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، حسینی در این بازدید امید را ویژگی بارز تمامی آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه دانست. وی پرداختن به هنر کودک و نوجوان را یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های متولی هنر همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و سایر نهاد های فعال در حوزه هنر نوجوانان قلمداد و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمامی فعالان در این حوزه در سالهای آتی هنر کودکان و نوجوانان را به جایگاهی که شایسته آن است ارتقا بخشیم و فعالیتهای خوبی انجام دهیم.

معاون امور هنری تسکین و امید بخشی را یکی از مشخصههای اصلی و کارکردی هنر دانست و گفت : کودکان به دلیل پاکی روح خود ذات هنر را به درستی درک میکنند و آثار کودکان از خلوص ویژهای برخوردار است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: معاونت امور هنری از ابتدای وقوع زلزله تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه باشد.فهرست یازده گانهای از فعالیت ها بر عهده معاونت امور هنری بوده که برخی از آنها به فرجام رسیده و برخی دیگر نیز در حال انجام است. همچنین هنرمندان نیز به صورت خودجوش در کنار فعالیتهای معاونت امور هنری در مناطق زلزله زده حضور داشتند.

نمایشگاه نقاشی کودکان آسیب دیده زلزله کرمانشاه با عنوان «رنگ بر سنگ» تا ١٣ بهمن دایر می باشد .

علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ٢ مراجعه کنند.

503

کد خبر: 902400

وب گردی

وب گردی