ابراهیم اسدی: طارمی پل های پشت سر خودش را خراب کرد/ کاش اتفاقات نود نمی افتاد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی دانم فوتبال به کجا رفته اما برای بازیکن ملی پوش شایسته نیست که صدای ضبط شده اش در یک برنامه پربیننده تلویزیونی پخش شود ای کاش هیچگاه آن صحبت ها را نمی شنیدیم مردم با توجه به شرایط سخت اقتصادی با دیدن این اتفاقات به شدت نسبت به فوتبال بدبین می شوند.

ابراهیم اسدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با نتایج خوب پرسپولیس با وجود حواشی فراوانی که طی چند هفته گذشته گریبان این تیم را گرفته بود افزود: برانکو انگیزه بالایی را به بازیکنان منتقل کرده است؛ شخصیت بردن در پرسپولیس موج می زند و آن ها تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه تلاش می کنند.

وی ادامه داد: پیش از این و در زمان بگوویچ سابقه کار با مربیان کروات را داشته ام، آن ها طوری رفتار می کنند که بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش فراوانی می کنند، اتفاقی که در پرسپولیس برانکو نیز شاهد آن هستیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در واکنش به حواشی پیش آمده میان طارمی و باشگاه گفت: ما دقیقا نمی دانیم بین طارمی و طاهری چه افتاده است البته تعدادی از مصاحبه های طارمی را در این مدت خوانده ام و به نظرم او اگر نیت رفتن به اروپا را در سر داشت باید همان ابتدای فصل این کار را می کرد.

اسدی ادامه داد: متاسفانه مشکل بیشتر فوتبالیست های ایرانی توجه بیش از اندازه به مسائل مالی و تمایل آن ها به حضور در تیم هایی است که پول بیشتری به آن ها می دهند؛ نمی دانم فوتبال به کجا رفته اما برای بازیکن ملی پوش شایسته نیست که صدای ضبط شده اش در یک برنامه پربیننده تلوزیونی پخش شود ای کاش هیچگاه آن صحبت ها را نمی شنیدیم مردم با توجه به شرایط سخت اقتصادی با دیدن این اتفاقات به شدت نسبت به فوتبال بدبین می شوند.

وی در واکنش به این پرسش که اگر او جای طارمی بود چه تصمیمی می گرفت خاطرنشان کرد: اگر من به جای طارمی بودم همه چیز را در اختیار باشگاه می گذاشتم چرا که پرسپولیس باشگاه بزرگی است و اگر هم قرار است زمانی از این تیم جدا شوید بهتر است پل های پشت سر خودتان را خراب نکنید چراکه ممکن است روزی باز هم تصمیم بگیرید به این تیم برگردید.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: در زمان دنیزلی برای من، جواد کاظمیان و مرحوم اولادی از لیگ امارات پیشنهاد رسید آن زمان همه چیز را به باشگاه واگذار کردم و باشگاه هم به دلیل اینکه مهاجمان زیادی داشت با رفتن کاظمیان و اولادی موافقت کرد اما با رفتن من مخالفت شد؛ طارمی هم بهتر بود این مسائل را به باشگاه واگذار می کرد و خودش را روبروی هوادران قرار نمی داد.

اسدی در رابطه با محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و اینکه با این شرایط آن ها تا چه زمانی می توانند در اوج باشند گفت: برانکو تیم خوب و با شخصیتی را ساخته است در رابطه با این فصل که آن ها مستحق ترین تیم برای قهرمانی هستند و بعید است تیم بتواند به آن ها برسد، برای فصل آینده هم گمان می کنم پرسپولیس می تواند با همین پتانسیل همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد و اگر از بابت محرومیت و مصدومیت مشکلی برای آن ها پیش نیاید می توانند تا پایان محرومیت شرایط خوب خود را حفظ کنند.

وی در آخر با اشاره به اینکه در سه سال گذشته فعالیت در زمینه مربیگری فعالیت داشته است گفت: در حال حاظر نیز سرمربیگری تیم پرسپولیس غرب که زیر نظر باشگاه پرسپولیس اداره می شود را در دست دارم.

کد خبر: 902414

وب گردی

وب گردی