برگزاری مراسم بدرقه «کاروان فجر» بدون حضور کفاشیان+ عکس

مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین‌تایپه, صبح امروز (سه‌شنبه) از ساعت 11 در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

* این مراسم با حضور مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، محمدرضا ساکت (دبیر کل فدراسیون فوتبال)، کاظم سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) حسین شمس و عباس ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی) برگزار شد.

* نکته جالب در این مراسم عدم حضور علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال بود.

* تاج و ساکت در ابتدای این مراسم برای حاضران سخنرانی کردند.

محمدرضا ساکت در سخنرانی خود گفت: نام کاروان اعزامی فوتسال، کاروان فجر نام‌گذاری می‌شود. بازیکنان به جای حمید احمدی هم که مصدوم شد باید بجنگند. شما ملی‌پوشان با انرژی و قلب احمدی با قدرت مضاعف خواهید جنگید.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال هم به کمیته پزشکی ابلاغ کرده که مراحل درمانی احمدی را پیگیری کند. ما از هیچ تلاشی برای بهبودی این بازیکن پرتلاش دریغ نخواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه کفت: باتوجه به تمرینات و اردوهای تدارکاتی منتظر قدرت‌نمایی شما عزیزان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستیم. بدون شک چشم امید صدها ایرانی خانواده فوتبال و فوتسال به شما بازیکنان پرتلاش است. از شما می‌خواهم از هیچ تلاشی برای اهتزاز پرچم ایران در این رقابت‌ها دریغ نکنید.

* در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام مالک دعای زیارت امام رضا (ع) را برای قرائت کرد و سپس بازیکنان تیم ملی یک به یک هدایای خود را از دست مهدی تاج و محمدرضا ساکت دریافت کردند. همچنین تابلوی یوز ایرانی به رسم یادبود با امضای کلیه بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی به موزه فدراسیون فوتبال اهدا شد.

گفتنی است، شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در گروه سوم رقابت‌ها باید با تیم‌های عراق، چین و میانمار مصاف کنند.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌هابه شرح زیر است:

ایران - میانمار/ 13 بهمن
چین - ایران/ 15 بهمن
ایران - عراق/ 17 بهمن

کاروان فوتسالِ فجر امشب (سه‌شنبه) راهی چین‌تایپه می‌شود.

601

کد خبر: 902447

وب گردی

وب گردی