تشریح برنامه های سازمان تامین اجتماعی در ایام دهه فجر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تبریک گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مناسب ترین راه برای حمایت از فرودستان، تقویت سازمان تامین اجتماعی و سیستم هایی است که بر اشتغال متکی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشریح برنامه ها و پروژه های این سازمان در ایام دهه فجر، گفت: حدود 550 میلیارد تومان در بخش های بیمه ای، درمانی و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی یا به بهره برداری خواهد رسید یا عملیات راه اندازی آن ها آغاز خواهد شد.


او با بیان اینکه راهبرد اصلی سازمان در بخش درمان، توسعه متوازن در بخش های مرزی و کم برخوردار است، افزود: درمانگاه هایی در لار،کامیاران،ازنا، ابرکوه، رزند، پیشوای ورامین، آران بیدگل و بیمارستانی در خوی که در همین دولت آغاز شده اند، به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص پروژه های اقتصادی با هزینه 415 میلیارد تومان نیز گفت: دو خط تولید مواد اولیه داروهای سرطانی و یک خط تولید کارخانه های داروپخش عملیات بازسازی آن آغاز خواهد شد.

نوربخش ادامه داد: تولید تیرآهن اچ 300 با ظرفیت حدود 350 هزار تن در سال در ذوب آهن اصفهان با ارزشی بالغ بر 200 میلیارد تومان از دیگر پروژه هاست.

او بودجه سال آینده را اعلام کرد و گفت: 98هزار و 684 میلیارد تومان بودجه تدوین شده سال آینده است که در هیات مدیره در حال بررسی است و ممکن است مقداری افزایش یا کاهش در حین تصویب داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه کاهش تصدی گری، استفاده صحیح از بنگاه‌های اقتصادی از جمله سیاست‌های ماست ادامه داد: سازمان ضمن آنکه باید در جهت حفظ منابع حاصل از حق بیمه تلاش کند، باید از بنگاه‌داری خارج شود و اقداماتی از امسال در همین راستا آغاز شده است. سازمان تامین اجتماعی برنامه‌ریزی های منسجمی در این زمینه دارد و از اصل 44 کاملا تبعیت خواهد کرد و مکانیسم های حفظ و نگه داشت سرمایه را ارتقاء می دهد.

نوربخش ادامه داد: 1000 میلیارد تومان بودجه برای توسعه مراکز درمانی در بخش درمان پیش بینی ‌شده است. در بخش درمان مستقیم کمتر از 8 هزار میلیارد تومان و در بخش خرید خدمات کمتر از 12هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.


402

کد خبر: 902460

وب گردی

وب گردی