سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی برگزار می‌شود

سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی و نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 3 اسفندماه 1396 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد.
محورهای این سمپوزیوم شامل آینده پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی؛ روش‌های نوین سلول درمانی در چشم‌پزشکی؛ جایگاه ایران در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی؛ برگزاری اولین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی است.
در حاشیه این سمپوزیوم، نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی در مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 4 اسفندماه 1396 برگزار می‌شود.
محورهای این کارگاه مفاهیم پایه‌ای سلول‌های بنیادی، روش‌های تولید و تعیین خصوصیت سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ کاربردهای سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ مباحث پیشرفته در زمینه‌ی سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ ایجاد، کشت، نگهداری و تمایز سلول‌های بنیادی پرتوان القایی است.
سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی و نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 3 اسفند 96 در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

202

کد خبر: 902507

وب گردی

وب گردی