سامانه ایفکو آزما شرکت بهینه سازی مصرف سوخت راه‌اندازی شد

سامانه‌ یکپارچه‌ «ایفکو آزما» به منظور ساماندهی و برقراﺭی اﺭﺗباﻁ موثر استانداﺭدها و معیاﺭهای مصرف سوخت، مراکز آزمایشگاهی حوزه انرژی و شرکت‌های بازﺭسی فعال دﺭ این زمینه و اﺟرای مفاد قانوﻥ اصلاح الگوی مصرف انرژی، طراحی و راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت به منظور ساماندهی و برقراﺭی اﺭﺗباﻁ بیشتر و موثرﺗر استانداﺭدها و معیاﺭهای مصرف سوخت، مراکز آزمایشگاهی حوزه انرژی و شرکت‌های بازﺭسی فعال دﺭ این زمینه و نیز اﺟرای مفاد قانوﻥ اصلاح الگوی مصرف انرژی با همکاﺭی سازماﻥ ملی استانداﺭد و ﭘردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، سامانه یکپارچه‌ای با نام «ایفکو آزما» را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، ایجاد انسجاﻡ و هماهنگی دﺭ روزآمد کردن استانداﺭدها و معیاﺭهای مصرف، مدیریت انطباق یا عدم انطباق با معیاﺭهای یادشده دﺭ صنایع و تجهیزاﺕ انرژی‌بر و اعمال سیاست‌های ﺗشویقی و ﺗنبیهی مرﺗبط، هماهنگی دﺭ اﺟرای مواد ۱۰، ۱۱ و ۱۲ قانوﻥ اصلاح الگوی مصرف، جهت‌دهی آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بازﺭسی به منظور اﺭﺗقای ﺗوانمندی‌های آنها و دﺭ نتیجه تسهیل دﺭ اﺟرای استانداﺭدهای ملی و جهانی دﺭ حوزه‌های مختلف انرژی است.

با راه‌اندازی این سامانه، امکان شناسایی ظرفیت‌های موﺟود دﺭ بخش‌های آزمایشگاهی، مراکز ﺗحقیقاتی و صنعتی، اﺭﺗباﻁ بین فعالاﻥ حوزه انرژی و به اشتراک گذاشتن دانش فنی و همساﻥسازی ﺭویه‌های موجود تسهیل خواهد شد.

با آغاز فعالیت سامانه ایفکو آزما، همه آزمایشگاه‌ها و شرکت‎های بازرسی فعال در زمینه انرژی که صلاحیت آنها ازسوی مرکز ملی تأیید صلاحیت تایید شده باشد، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این سامانه به نشانی WWW.IFCOAZMA.IR ضمن ثبت نام در این سامانه، اطلاعات تکمیلی دیگر شامل معرفی توانمندی‌ها، تجهیزات و تأیید صلاحیت‌های دریافت شده را نیز به اشتراک بگذارند.

در این باره همایش یک روزه‌ای به منظور معرفی سامانه ایفکو آزما ازسوی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در تاریخ ۱۱ بهمن ماه جاری با حضور آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بازرسی فعال در حوزه انرژی در سالن اجتماعات هتل انقلاب پارسیان تهران برگزار می‌شود.

در این همایش، افزون بر تشریح اهداف راه‌اندازی سامانه ایفکو آزما و تبادل نظر درباره کارکردهای این سامانه، توضیحاتی درباره نحوه ثبت‌نام، ورود اطلاعات، روزآمد کردن آن و نحوه دسترسی به اطلاعات موجود در سامانه ارائه خواهد شد.

402

کد خبر: 902517

وب گردی

وب گردی