راه ارتباطی ۱۴ روستای صعب‌العبور اردبیل مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی راهداران تمامی راه‌های روستایی استان اردبیل به غیر از ۱۴ روستای صعب‌العبور بازگشایی و برفروبی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، علی رحمتی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی راهداران تمامی راه‌های روستایی استان اردبیل به غیر از 14 روستای صعب‌العبور در چهار شهرستان‌ گرمی، نیر، کوثر و مشگین‌شهر بازگشایی و برفروبی شده و تردد در آن ها جریان دارد.

وی تصریح کرد: البته تلاش‌های شبانه‌روزی در راستای بازگشایی مسیرهای این روستا همچنان ادامه دارد اما با توجه به وجود کولاک در این محورها که سبب مسدود شدن دوباره مسیر می‌شود، تاکنون راه این تعداد روستا بازگشایی نشده و تلاش بر این است تا هر چه زودتر زمینه برفروبی این محورها را نیز فراهم کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده توسط راهداری برای کمک به در راه ماندگان گفت: از آغاز بارش برف تاکنون یک هزار و 900 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در سطح جاده‌های استان رهاسازی شده و به مسیر خود ادامه داده‌اند.

رحمتی با اشاره به آماده‌باش 420 نیروی راهداری در سطح جاده‌های استان بیان کرد: این نیروها در قالب 120 اکیپ راهداری در 13 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌های استان ساماندهی شده‌اند تا در صورت نیاز اقدام سریع و به موقع را برای کمک‌ به مردم و بازگشایی محورهای استان انجام دهند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد که انتظار می‌رود رانندگان در تردد از محورهای مواصلاتی تجهیزات ایمنی و زمستانی را به همراه داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا با مشکلی در سطح محورها مواجه نشوند.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 902548

وب گردی

وب گردی