5500 کیلو  انواع مواد مخدر در همدان کشف شد / انهدام 77 باندتهیه وتوزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف 5.5 تن انواع مواد مخدر وانهدام 77 باند طی 10 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار " کامرانی صالح " در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: مردم انقلابی کشور ما با حضور همیشگی خود در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه امسال، بیش از 2 هزار فقره طرح عملیاتی اجرا شده است، گفت: طی این مدت، 460 هزار شهروند با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس برقرار کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 3 درصدی را نشان می دهد.

سردار کامرانی صالح از افزایش 8 درصدی حضور ماموران در صحنه در پی تماس تلفنی با پلیس 110 خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 245 هزار مورد از این تماس‌ها، عملیاتی و مطالبات مردم برآورده شده است .

این مقام انتظامی از تکمیل و ارسال 65 هزار پرونده به مراجع قضائی خبر داد و گفت: در طول این مدت، 565 هزار اوراق قضائی تشکیل شده است.

وی با اشاره به کشف 5.5 تن انواع مواد مخدر در 10 ماهه سال جاری، گفت: طی سه هفته گذشته بیش از 30 کیلوگرم هروئین توسط پلیس همدان کشف شده است.

این مقام انتظامی از متلاشی شدن 77 باند در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار مصرف و توزیع کننده خرد در استان همدان دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به تشکیل 300 فقره پرونده در حوزه پلیس فتا در سال جاری، گفت: در این حوزه 190 مجرم شناسایی و دستگیر شدند.

وی از متلاشی شدن 30 باند سرقت در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، کشف کالای قاچاق می باشد که تاکنون 243 عملیات در این حوزه انجام و 130 باند متلاشی شده است.

سردار کامرانی صالح گفت: طی این مدت، 88 فقره پرونده بالای 100 میلیونی در حوزه کالای قاچاق شناسایی به گونه ای که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از 150 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی از افزایش 10 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد و گفت: در حوزه درون شهری، تصادفات فوتی 10 درصد و در محورهای برون شهری، میزان جان باختگان یک درصد کاهش پیدا کرده است.

وی از صدور 65 هزار گواهینامه در حوزه خدمات رسانی خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار فقره برای موتورسیکلت و 11 هزار فقره نیز برای خودرو گواهینامه صادرشده که افزایش 2 درصدی نسبت به مدت مشابه گذشته داشته است.

کامرانی صالح در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیش از 2500 جلسه آگاه سازی در مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی همدان برگزار که از این منظر 300 هزار مخاطب تحت آموزش قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه تصریح کرد : از 45 مرکز مشاوره در استان ، 5 هزار پرونده به مصالحه منجر شده است.


پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 902628

وب گردی

وب گردی