ال کلاسیکوی ایران با طعم قهرمانی و فرار از سقوط/ جنگ بقا در رشت

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر جمعه چهار دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی پرسپولیس در یک دیدار حساس میزبان سپاهان اصفهان است.

ال کلاسیکو ایران با طعم قهرمانی و فرار از سقوط

پرسپولیس-سپاهان

ساعت: 15:50

ورزشگاه: آزادی

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – علیرضا ایلدروم – سجاد طوری – سیدمهدی مرجان زاده – ناظر: حیدر شکور

پرسپولیس پس از حواشی فراوانی که پس از ماجرای طارمی با آن روبرو شد هفته گذشته موفق شد با یک برد قاطع خارج از خانه آن هم برابر پیکان بار دیگر به جاده آرامش بازگردند؛ نبرد پرسپولیس برابر سپاهان همیشه جذاب از آب درآمده و به ال کلاسیکوی ایران هم معروف شده است؛ پرسپولیس در صورتیکه موفق به شکست سپاهان شود یک قدم دیگر به قهرمانی زودهنگام در این فصل نزدیک تر خواهد شد.

سپاهان پر افتخار ترین تیم تاریخ لیگ برتر اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و تنها دو امتیاز بیشتر از استقلال خوزستان تیم پانزدهم جدول کسب کرده است، اگر آن ها همچنان به روند ضعیف هفته های گذشته خود ادامه دهند ممکن است در یک اتفاق تلخ شاهد سقوط این تیم پرافتخار به لیگ یک باشیم؛ سپاهان نیاز مبرمی به کسب برد در برابر پرسپولیس آماده ترین تیم این روز های لیگ برتر دارد که کار ساده ای به نظر نمی رسد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا.

ترکیب احتمالی سپاهان

ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهرداد محمدی، محمود قائدرحمتی، علی کریمی، حسین پاپی، رضا میرزایی ، مهرداد محمدی، ساسان انصاری، مهدی شریفی.

تلاش مجدد ساغلام در مشهد

پدیده-تراکتورسازی

ساعت:14:30

ورزشگاه: ثامن

تیم داوری: پیام حیدری – علی میرزابیگی – فرهاد فرهادپور – سیداحمد موسوی – ناظر: محمود رفیعی

پدیده در ادامه روند نزولی خود هفته گذشته نیز مغلوب سایپا شد؛ آن ها که در نیم فصل نخست جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شدند پس از کسر 6 امتیاز از سوی فیفا افت محسوسی داشته اند و امتیازات فراوانی را از دست داده اند و به یک تیم پایین جدولی تبدیل شده اند آن ها البته برای اینکه در هفته های آخر اسیر اما و اگر های سقوط به لیگ یک نشوند باید امتیازات این مقطع از فصل را جمع کنند..

تراکتورسازی با ساغلام هم موفق به کسب پیروزی نشد؛ آن ها هفته گذشته میهمان دیگر تیم مشهدی بودند با این تفاوت که آن بازی در ورزشگاه مدرن امام رضا انجام شد اما این بار برای استراحت کردن چمن این ورزشگاه بازی در ورزشگاه ثامن که از کیفیت خوبی برخوردار نیست برگزار می شود؛ تراکتورسازی هم مانند سپاهان وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با ادامه این روند حتی ممکن است در خطر سقوط به لیگ یک نیز قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی‌راد، سید عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، سالار افراسیابی، حسین مهربان، معین عباسیان، امین‌قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، ارسلان مطهری.

جنگ بقا در رشت

سپیدرود رشت-استقلال خوزستان

ساعت:14:30

ورزشگاه: سردار جنگل

تیم داوری: بیژن حیدری – سیدیعقوب حجتی – علی اکبر عظیم پور – وحید صالحی – ناظر: بهرام مهرپیما

سپیدرود پس از برد ارزشمندی که برابر سپاهان کسب کرد امیدوار بود این روند را برابر صنعت نفت هم تکرار کند اما شکست سنگین در برابر این تیم تمام معادلات علی کریمی را بهم ریخت؛ آن ها این هفته باید یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل دوم را برابر استقلال خوزستان رقیب مستقیم آن ها در راه فرار از سقوط به لیگ یک برگزار کنند و کسب پیروزی در این بازی برابر آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویسی و استقلال خوزستان فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند؛ در حالی که آن ها در لیگ برتر جزو تیم های در خطر سقوط به لیگ یک محسوب می شوند در جام حذفی در نیمه نهایی قرار دارند و در یک قدمی حضور در فینال این رقابت ها هستند؛ استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این دیدار دارد.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سیدمحمد حسین، هادی موسوی، رضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی ، توحید غلامی ، حسین ابراهیمی ، پویا نزهتی، محمد غلامی.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، دانیال ماهینی، علیرضا دغاغله، عادل کلاه‌کج، حکیم نصاری، وحید نامداری، اسماعیل شریفات، فرید بهزادی کریمی ، جونیور مارینی.

جنگ داغ سهمیه در بوشهر

پارس جنوبی جم-سایپا

ساعت: 17:15

ورزشگاه: تختی

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی – بابک داوری – براتعلی مولوی – پیمان فرخی مهر – ناظر: ابوطالب طاهریان

پارس جنوبی جم پس از شروع طوفانی در ابتدای فصل اکنون وضعیت خوبی را پشت سر نمی گذارد؛ آن ها هفته ها است که رنگ پیروزی را به خود ندیده اند و از طرفی هفته گذشته نیز متحمل شکست سنگینی در برابر استقلال تهران شده اند تا علاوه بر سقوط به رده پنجم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم با مشکل روبرو شوند.

سایپا با علی دایی چند هفته ای است که اوج گرفته و متحمل شکستی نشده است؛ شاگردان علی دایی در حال حاضر با کسب 34 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند و با تیم های فولاد و ذوب آهن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت می کنند.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، وحید حمدی نژاد، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی ، مهدی زبیدی، احسان تاییدی، ابراهیم صالحی.

ترکیب احتمالی سایپا

حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، رضا اسدی، حامد شیری، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد سلیمانی و آلویس نانگ.

606

کد خبر: 902774

وب گردی

وب گردی